Reklamace a vrácení zboží

 

Vrácení zboží

Potřebujete vrátit zakoupené zboží?

Není to těžké! V několika krocích Vám vysvětlíme, jak je to jednoduché.

Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu lze provést bez udání důvodu.

Jak postupovat?

  • Vyplňte tento formulář pro vrácení zboží a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a vložit jej do zásilky s vráceným zbožím.
  • Dobře zabalte zboží do obálky nebo krabice, aby se při přepravě nepoškodilo, a pošlete na naši adresu: Dollita s.r.o, Škrábkových 896/1, 19900 Praha 18. Použijete-li krabici, ve které Vám byla objednávka doručena, prosím odstraňte starou etiketu s adresními údaji.  
  • Zboží můžete zaslat i přes Zásilkovnu: Výdejní místo: Toužimská 720, Praha 18 (Identifikátor pobočky: 16422). (Údaje pro přepravu >> Jméno: Dollita s.r.o., telefonní číslo: +420606588845, e-mail: info@muffinmode.cz).
  • Po odeslání zásilky doporučujeme odeslat na náš e-mail (info@muffinmode.cz) nebo telefon (+420 606588845) sledovací číslo zásilky. Pohlídáme si, aby k nám opravdu dorazila.
  • Pamatujte, že zboží musí být v neporušeném stavu spolu s visačkami.
  • Jakmile nám vrácené zboží přijde a bude oprávněná, ihned vrátíme Vám finance (včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený)) stejným způsobem, který byl vybrán jako způsob platby nejpozději do 14 dnů. Zboží vrácené dodavateli na dobírku nebude přijato! Pokud je součástí objednaného zboží dárek, je zákazník povinen jej při vrácení vrátit.
  • Kupujicí nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

 

 

Reklamace zboží

I přes maximální úsilí a pozornost věnovanou kvalitě se mohou stát chyby. V takovém vzácném případě to chceme okamžitě vyřešit.

Jak postupovat?

  • Pokud zjistíte výrobní vadu, informujte nás o tom co nejdříve prostřednictvím e -mailu (info@muffinmode.cz). Vyplňte tento reklamační formulář a pošlete nám jej spolu s vadným předmětem na adresu: Dollita s.r.o, Škrábkových 896/1, 19900 Praha 18.
  • Reklamace řešíme bez odkladu. Jakmile nám vadný kus přijde a reklamace bude oprávněná, pošleme vám nový výměnou nebo ihned vrátíme peníze.
  • Vezměte prosím také na vědomí, že běžné trhání a opotřebení není považováno za výrobní vadu. Taky za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu.
  • Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a zároveň neznečištěné, suché a hygienicky nezávadné.